Αναζήτηση
2102847240

Συχνές ερωτήσεις

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

1. Πως μπορώ να περιηγηθώ στο site σας;
2. Πως θα βρω ένα προϊόν;

3. Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;
4. Τι είναι το καλάθι αγορών;
5. Πώς μπορώ να παραγγείλω;
6. Έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;
7. Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;
8. Μπορώ ανά πάσα στιγμή να γνωρίζω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;
9. Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
10. Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
11. Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
12. Ποιες πιστωτικές κάρτες δέχεστε;
13. Πότε θα παραλάβω;
14. Πόσο θα μου κοστίσουν τα μεταφορικά;
15. Ποιες ημέρες και ώρες παραδίδετε τα προϊόντα;
16. Μπορώ να κανονίσω να παραλάβω την παραγγελία μου συγκεκριμένη ώρα και ημέρα;

 


1. Πως μπορώ να περιηγηθώ στο site σας;

Στα "ράφια" του ηλεκτρονικού μας καταστήματος απλώνεται ένα ολόκληρος κόσμος εφαρμογών και λύσεων για κάθε επαγγελματικό χώρο, τον οποίο μπορείτε να έχετε στη διάθεσή σας με ένα κλικ. Για μεγαλύτερη ευκολία στην αναζήτηση έχουμε διαιρέσει την τεράστια γκάμα προϊόντων μας στις υποκατηγορίες από όπου μπορείτε να περιηγηθείτε και να βρείτε το προϊόν της επιθυμίας σας. Στην περίπτωση που γνωρίζετε τον κωδικό του προϊόντος, πληκτρολογήστε το την Αναζήτηση και θα σας οδηγήσει στη συγκεκριμένη επιλογή σας. Αν δε γνωρίζετε τον κωδικό προϊόντος μπορείτε να πληκτρολογήσετε στην Αναζήτηση μια λέξη κλειδί.

 

2. Πως θα βρω ένα προϊόν;

Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με δύο τρόπους:

Στο κεντρικό οριζόντιο μενού με τις κατηγορίες προϊόντων, επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε. Έπειτα κάνετε κλικ επάνω στο προϊόν εάν θέλετε να έχετε κάποιες επιπλέον πληροφορίες για αυτό.

Από την επιλογή Αναζήτηση, κάνετε αναζήτηση επιλέγοντας τον κωδικό προϊόντος αν τον γνωρίζετε ή την λέξη κλειδί (πχ. πλάτες slat).

 

3. Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;

Αν παρά την αναζήτηση στο site δεν έχετε καταφέρει να βρείτε το προϊόν που επιθυμείτε τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 210-2847240 ή να επισκεφθείτε το κατάστημά μας από Δευτέρα - Παρασκευή 09.00 - 18.00 και οι συνεργάτες μας θα σας εξυπηρετήσουν άμεσα.

 

4. Τι είναι το καλάθι αγορών;

Είναι ό,τι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί ΑΓΟΡΑ να τοποθετείτε εκεί οποιδήποτε προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί Διαγραφή. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι την ολοκλήρωση της αγοράς σας.

 
 

5. Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Για να προβείτε στην παραγγελία ενός ή περισσότερων προϊόντων μπορείτε να την ολοκληρώσετε ώς επισκέπτης ή να έχετε συνδεθεί (log in) με το username και το password που σας έχει σταλεί μετά τη διαδικασία εγγραφής σας στον προσωπικό λογαριασμό σας. Στη συνέχεια, βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο κουμπί ΑΓΟΡΑ για το προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών σας. Όταν επιλέξετε οριστικά την λίστα με τα είδη στο καλάθι σας πατήστε το κουμπί ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αφαιρέσετε ένα προϊόν από το καλάθι σας, επιλέγετε το κουτάκι αριστερά από την εικόνα του προϊόντος και στη συνέχεια πατήστε το κουμπί ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ. Με τον ίδιο τρόπο μπορείτε να τροποποιήσετε την ποσότητα για ένα ή περισσότερα προϊόντα.

Στη συνέχεια το αρμόδιο τμήμα του customer service παραλαμβάνει την πρώτη εργάσιμη ημέρα τη λίστα με τα είδη που επιθυμείτε και τα στοιχεία σας και επικοινωνεί μαζί σας για την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, τον τρόπο πληρωμής και τον τρόπο-έξοδα αποστολής των ειδών που επιλέξατε.

Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 210-2847240 από Δευτέρα - Παρασκευή 09.00 - 18.00 ή μέσω fax στο 210-5691560 όλο το 24ωρο. Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη.

 
 

6. Έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;

Η παραγγελία ολοκληρώνεται όταν μεταβείτε αυτόματα στη σελίδα που αναφέρει πως η παραγγελία σας ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Επίσης θα λάβετε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει, το οποίο θα αναφέρει τα πλήρη στοιχεία της παραγγελίας σας.

 
 

7. Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;

Στο organizerstores.gr είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο θέμα της άμεσης αλλά και σωστής εξυπηρέτησής σας. Αν παρόλα αυτά εντοπίσετε κάποια παράλειψη στην παραγγελία σας έχετε τρεις δυνατότητες:

  • Να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση info@organizerstores.gr, που θα αναφέρετε το όνομα που έχει γίνει η καταχώρηση και φυσικά το λάθος που έχει γίνει.
  • Να μιλήσετε με έναν από τους συμβούλους πωλήσεων από Δευτέρα - Παρασκευή 09.00 - 18.00
  • Να μιλήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 210-2847240
  • Να στείλετε fax στο 210-5691560, όπου θα γράφετε ό,τι αναφέρετε παραπάνω για το e-mail
 
 

8. Μπορώ ανά πάσα στιγμή να γνωρίζω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και να μάθετε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας στο τηλέφωνο 210-2847240 από Δευτέρα - Παρασκευή 09.00 - 18.00.

 
 

9. Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε. Οι τρόποι είναι:

  • Με e-mail στο info@organizerstores.gr
  • Τηλεφωνικά στο 210-2847240
  • Με fax στο 210-5691560
 
 

10. Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Το organizerstores.gr φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων του είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και διαπερνά όλη τη λειτουργία της εταιρείας. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία με δύο τρόπους:

Συπληρώνοντας την ειδική αίτηση που θα βρείτε στην ιστοσελίδα Επιστροφή προϊόντος

Τηλεφωνικά στο 210-2847240 από Δευτέρα - Παρασκευή 09.00 - 18.00

Με e-mail στο info@organizerstores.gr

Με fax στο 210-5691560

Αναφέρετε στους συνεργάτες μας το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε.

Σύντομα ένας από τους συνεργάτες μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας δίνοντας σας οδηγίες για την ασφαλή και σύντομη επιστροφή του ελαττωματικού είδους στο κατάστημά μας. Σημειώνουμε πως για την επιστροφή ενός είδους είναι απαραίτητη η προσκομιδή του παραστατικού. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα γίνονται αποδεκτά μόνο αν είναι στην αρχική τους συσκευασία. Τέλος, είδη που ανήκουν σε εποχική διακόσμηση δεν επιστρέφονται.

 
 

11. Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:

EUROBANK ERGASIAS A.E.
Λογαριασμός : 0026.0043.10.0200397941
ΙΒΑΝ Νο : GR7102600430000100200397941
Swift/BIC : ERBKGRAA

ALPHA BANK
Λογαριασμός : 803-00-2002-015700
ΙΒΑΝ Νο : GR41 0140 8030 8030 0200 2015 700
Swift/BIC : CRBAGRAA

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
Λογαριασμός : 47037077
ΙΒΑΝ Νο : GR 47 0110 1120 0000 1124 7037 077
Swift/BIC : ETHNGRAA

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Λογαριασμός : 5024089556699
ΙΒΑΝ Νο : GR5401720240005024089556699
Swift/BIC : PIRBGRAA

Αφού έχετε συνεννοηθεί μαζί μας για το ακριβές ποσό που θα περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής, εξοφλείτε την οφειλή σας στους λογαριασμούς της organizerstores.gr

Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών τηλεφωνικά στο 210 2847240 ή μέσω fax στο 210-5691560.

Eπιπλέον δίνεται η δυνατότητα αντικαταβολής σε περιπτώσεις μικρών δεμάτων που μπορούν να μεταφερθούν με courier.

 
 

12. Ποιες πιστωτικές κάρτες δέχεστε;

Σε περίπτωση αγοράς των προϊόντων από το φυσικό ή ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι δυνατή η εξόφληση με πιστωτική κάρτα.

Δεν ισχύουν κάρτες που έχουν εκδοθεί στο εξωτερικό.

 
 

13. Πότε και πώς θα παραλάβω;

Η ημερομηνία παράδοσης συμφωνείται με έναν από τους συνεργάτες μας μετά από την επικοινωνία μαζί σας.

Στην Organizer Stores η πολιτική μας είναι να παραδίδουμε τις παραγγελίες το συντομότερο δυνατόν.

Ο τόπος παράδοσης για αποστολές εμπορευμάτων εντός του νομού Αττικής ορίζεται η διεύθυνση που έχετε συμφωνήσει με έναν από τους συνεργάτες μας ο οποίος σας ενημερώνει και για το κόστος μεταφοράς της παραγγελίας σας.

Για περιοχές εκτός νομού Αττικής, ο τόπος παράδοσης είναι σε πρακτορείο μεταφορών της επιλογής σας, εντός Αττικής. Ενημερώνεστε για το κόστος μεταφοράς έως το πρακτορείο εντός Αττικής από τους συνεργάτες μας.  Η περαιτέρω μεταφορά μέσω πρακτορείου στον τελικό προορισμό επιβαρύνει τον πελάτη και τα εμπορεύματα ταξιδεύουν για λογαριασμό και κίνδυνο του πελάτη.

 
 

14. Πόσο θα μου κοστίσουν τα μεταφορικά;

Ενημερώνεστε για το κόστος αποστολής της παραγγελίας σας από τους συνεργάτες μας. Στη συνέχεια γίνεται κατάθεση του συνολικού ποσού (αξία παραγγελίας και μεταφορικών) σε έναν από τους παραπάνω λογαριασμούς μας. Το organizerstores.gr ακολουθεί στρατηγική χαμηλού κόστους σε όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του κατά συνέπεια έχει πετύχει προνομιακές τιμές στα μεταφορικά. 

Εναλλακτικά  μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα από το κατάστημά μας.

 
 

15. Ποιες ημέρες και ώρες παραδίδετε τα προϊόντα;

Οι ημέρες παράδοσης είναι Δευτέρα με Παρασκευή 09:00-18:00

 

16. Μπορώ να κανονίσω να παραλάβω την παραγγελία μου συγκεκριμένη ώρα και ημέρα;

Το πρόγραμμα παραδόσεων κανονίζεται από το τμήμα διακίνησης της Organizer Stores 09:00-18:00. Από το τμήμα διακίνησης θα επικοινωνήσουν την προηγούμενη της παράδοσης να συνεννοηθούν μαζί σας για την ώρα που ουσιαστικά περιλαμβάνει ένα εύρος χρόνου της τάξης των δύο ωρών.

 


ΦΙΛΤΡΑ
ΚΑΤΑΤΑΞΗ
ΠΡΟΒΟΛΗ

 

Πριν φύγετε... δείτε τις Προσφορές μας ΕΔΩ!

 

Καταχωρίστε το email σας τώρα!

Θα γνωρίζετε πρώτοι για νέα προϊόντααποκλειστικές προσφορές
και εκπτώσεις ώστε να είστε πάντα κερδισμένοι!